0,00 SEK

Du har inga produkter i varukorgen.

Hem Kommentarer Jodå...

Jodå…

…det går utmärkt att träna mycket på LCHF-diet. De dagar man kör väldigt hårt eller tävlar hårt underlättar några extra kolhydrater, men de flesta träningsdagar funkar utmärkt utan. Den löpare som är orolig för kolhydraternas skadliga effekter kan lugnt testa att dra ner på dom för att hitta sin egen perfekta nivå. Ja Claes sa visst allt bättre ovan (nedan?) och lite därtill.

LÄMNA ETT SVAR

Vänligen ange din kommentar!
Vänligen ange ditt namn här

Föregående artikelFamiljen Swärdhs Lidingöloppsblogg
Nästa artikelCykel-VM

AKTUELLT NUMMER

Årets sista utgåva snart till tryck!

0
Ett litet axplock om vad som väntar i nya Spring. Om en vecka trycker vi adresserna på baksidan, är din adress med? Annars är det hög tid..

FÖLJ OSS

8,660FansLike
6,714FollowersFollow
- Annons -

BLOGGAR

Växelbruk

0
Det är väl lite si och så med löpningen just nu, veckomängden är nere på ensiffriga nivåer i kilometer räknat. Jag är väl hyfsat...

Racerapport MLM Maraton

November drain

- Annons-

PODCAST

X
X